ANULAREA COMENZII ȘI RETURUL PRODUSELOR

  • Anularea comenzii de către Vânzător

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către Cumpărător, fără nicio notificare și fără ca Cumpărătorul să poată pretinde daune-interese, în următoarele cazuri:

  1. Banca emitentă a cardului Cumpărătorului nu acceptă tranzacția, în cazul plății online;
  2. Tranzacția este invalidată de către procesatorul de plăți, în cazul plății online;
  3. Datele furnizate de către Client pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
  4. Comenzile cu plata la livrare nu au putut fi livrate, întrucât Clientul nu a fost prezent la adresa indicată sau nu a putut fi contactat de firma de curierat.

În cazul în care Clientul nu a fost prezent la adresa indicată sau nu a putut fi contactat de firma de curierat, Vânzătorul nu are obligația de a retrimite produsul sau de a stabili o altă dată de livrare.

  • Returul produselor

Clientul se poate retrage din contract și poate returna produsele primite într-un termen de maxim 14 zile calendaristice.

Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data la care Clientul a primit, personal sau printr-un reprezentant, produsele comandate.

Dacă Clientul a comandat, printr-o singură comandă, mai multe produse, iar acestea au fost livrate separat, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data la care Clientul a primit ultimul produs din comandă.

Procedura de retragere, termenele și costurile sunt următoarele:

  1. Clientul completează Formularul de retragere de la sfârșitul paginii în maxim 14 zile calendaristice de la data la care a primit produsele;
  2. Clientul transmite Formularul de retragere completat, fără nicio omisiune, către Vânzător, la adresa de e-mail: [email protected].
  3. Vânzătorul îi confirmă Clientului, pe adresa de e-mail furnizată de Client, primirea Formularului de retragere;
  4. Clientul returnează produsele către Vânzător, pe adresa comunicată de Vânzător, în cel mai scurt timp de la transmiterea Formularului de retragere, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a transmis Formularul de retragere.

Dacă Clientul depășește termenul de 14 zile de la data transmiterii formularului pentru a returna produsele, returul nu mai este valabil și Vânzătorul are dreptul legal de a refuza primirea produselor.

  1. Clientul poate returna produsele prin poștă sau prin curierat rapid. Clientul alege modalitatea de retur și tot el suportă toate costurile pentru returul produselor.
  2. Vânzătorul îi restituie Clientului întregul preț plătit pentru produse + costurile de livrare de la Vânzător către Client (nu și costurile de retur!), în contul bancar indicat de Client în Formularul de retragere, în termen de cel mult 14 zile calendaristice, calculate de la data la care Vânzătorul a primit produsele returnate de Client.

Situația produselor deteriorate sau fără toate piesele componente ori fără toate accesoriile

Dacă produsele returnate sunt deteriorate sau lipsesc una sau mai multe din piesele componente sau din accesoriile produsului, Vânzătorul va informa Clientul în acest sens, iar Clientului i se va restitui doar o parte din preț, proporțional cu pierderea de valoare a produsului.

Formular de retragere (retur)

Vă rugăm să completați următoarele câmpuri:

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

Comandate la data:

Numărul comenzii

Numele și prenumele / denumirea cumpărătorului:

Contul bancar și banca cumpărătorului, la care solicit restituirea prețului plătit:

Înainte de a ne trimite formularul de retur, te rugăm să citești Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Îți mulțumim pentru mesaj. În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul dintre colegii noștri.
Din păcate am întâmpinat o eroare la trimiterea formularului. Te rugăm să mai încerci o dată.