TERMENI ȘI CONDIȚII PRIVIND CUMPĂRAREA DE PRODUSE DE PE www.societyrevolution.ro

Informațiile de mai jos stabilesc condițiile în care puteți cumpăra de pe site-ul nostru. Aceste informații sunt importante pentru că e necesar să fiți de acord cu ele atunci când cumpărați de pe site. De aceea, vă rugăm să le citiți cu atenție.

  1. PREVEDERI GENERALE

Datele de identificare ale companiei care deține www.societyrevolution.ro

Site-ul www.societyrevolution.ro (denumit în cele ce urmează „site-ul” sau „website-ul”) este deținut și operat de SOCIETY REVOLUTION HUB SRL, cu sediul în București, Sectorul 2, Calea Moșilor nr. 302, Camera nr. 1, Bloc 54, Etaj 7, Ap. 26, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/4097/19.03.2020, având CUI 42424761, reprezentată legal de Natașa Monica David, având calitatea de Administrator.

Societatea va fi numită în cele ce urmează „Vânzător”.

  • Datele de contact ale societății

Vânzătorul poate fi contactat la adresa de corespondență București, Sectorul 2, Calea Moșilor nr. 302, Camera nr. 1, Bloc 54, Etaj 7, Ap. 26, la numărul de telefon +40 731 690 508 sau la adresa de e-mail [email protected].

  • Despre Utilizator

Pot utiliza site-ul pentru a cumpăra produse următoarele categorii de persoane:

  1. Persoanele fizice în vârstă de cel puțin 18 ani, care confirmă prin plasarea comenzii că au capacitate de exercițiu deplină;
  2. Persoanele care acționează ca reprezentant al unei persoane juridice, acționând în numele și pe seama persoanei juridice.

Utilizatorul va fi denumit în cele ce urmează „Client”.

  • Acceptarea Termenilor și Condițiilor

Prin accesarea și utilizarea website-ului www.societyrevolution.ro și prin finalizarea procesului de comandă a unui produs, Clientul confirmă că acceptă Termenii și Condițiile, având obligația de a citi cu atenție întregul conținut al acestora, precum și Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integrantă din Termeni și Condiții.

Clientul are obligația de a nu utiliza site-ul și de a nu plasa comanda în cazul în care nu este de acord cu orice aspect al Termenilor și Condițiilor ori cu utilizarea datelor cu caracter personal necesare pentru plasarea și finalizarea comenzii.

  • Modificarea Termenilor și Condițiilor

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii și Condițiile, în orice moment, fără nicio notificare a Clientului.

Clientul are obligația de a verifica Termenii și Condițiile pe site, înainte de plasarea oricărei comenzi, confirmând că este de acord cu conținutul acestora de la momentul plasării comenzii. Termenii și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând cu ziua modificării acestora.

Ultima actualizare a Termenilor și Condițiilor a fost efectuată în data de 8 decembrie 2020.

  1. DESCRIEREA BUNURILOR PE CARE LE ACHIZIȚIONAȚI PE WEBSITE-UL www.societyrevolution.ro

Bunurile care pot fi achiziționate prin intermediul website-ului www.societyrevolution.ro sunt jocuri de societate și accesorii dedicate jocurilor, create de SOCIETY REVOLUTION HUB SRL și protejate de legislația privind drepturile de autor. Jocurile sunt dedicate adulților și adolescenților.

Descrierea specificațiilor fiecărui joc și a accesoriilor: tipul de joc, numărul de persoane care pot să îl joace și categoria de vârstă a participanților ori tipul de accesoriu este cea din secțiunea de pe website dedicată produsului, în cadrul căreia produsul poate fi achiziționat.

Fotografiile care însoțesc descrierea fiecărui produs au caracter de prezentare și Vânzătorul nu este obligat la livrarea unor produse identice cu cele din fotografiile de prezentare.

  1. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR ȘI A OFERTELOR

Produsele prezentate și afișate pe site pot exista sau nu în stoc, Vânzătorul având dreptul de a comunica epuizarea stocului și după plasarea unei comenzi de către Client.

În cadrul procedurii de confirmare/infirmare a disponibilității produselor, vor fi parcurși următorii pași:

  • după plasarea comenzii de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii;
  • după ce a confirmat primirea comenzii, Vânzătorul va verifica dacă produsele sunt disponibile și va comunica Clientului, dacă este cazul, indisponibilitatea anumitor produse din comandă.

Prezentarea produselor pe site-ul www.societyrevolution.ro nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, ca urmare includerea produselor pe site nu îl obligă pe Vânzător să garanteze că aceste produse vor fi disponibile în permanență și în orice moment.

Vânzătorul are dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs, din orice motiv.

De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a înceta sau modifica orice ofertă de pe site, cu excepția acelora pentru care prețul a fost deja plătit de către Client.

  1. PREȚUL ȘI MONEDA DE TRANZACȚIONARE

Prețul fiecărui produs de pe site este afișat în dreptul fiecărui produs, în secțiunea de pe website dedicată acestuia.

Prețul afișat include TVA și toate taxele prevăzute de lege, incluzând taxa de livrare. Taxa de livrare va fi inclusă în prețul produselor, indiferent de metoda de livrare disponibilă pentru fiecare produs (spre exemplu, curierat rapid sau oficiile de curierat).

Prețul afișat este în lei, nefiind posibilă plata în Euro sau în altă monedă.

Prețul afișat este valabil doar pentru momentul la care se plasează comanda.

Vânzătorul are posibilitatea de a modifica oricând prețul unui produs, cu excepția situației în care prețul a fost deja plătit.

  1. ETAPELE PENTRU PLASAREA COMENZII

Pentru efectuarea și înregistrarea unei comenzi, Clientul se obligă să urmeze instrucțiunile afișate pe website-ul www.societyrevolution.ro în acest sens.

Clientul are obligația să parcurgă toți pașii indicați, să introducă datele sale de identificare (nume și prenume), domiciliul și adresa de livrare, precum și să valideze comanda prin apăsarea butoanelor CONTINUĂ, PLASEAZĂ COMANDA, FINALIZEAZĂ COMANDA ori altele asemenea.

Clientul are obligația ca înaintea validării comenzii, să citească și să confirme informațiile recapitulative legate de comandă, care i se vor afișa pe website, incluzând numărul produselor și produsele comandate, prețul comenzii, modalitatea de plată și modalitatea de livrare.

Simpla plasare a produselor în coșul de cumpărături, neurmată de validarea comenzii și apăsarea butoanelor pentru plasarea comenzii nu creează nicio obligație pentru Vânzător.

După plasarea comenzii de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii.

După ce a confirmat primirea comenzii, Vânzătorul va verifica dacă produsele sunt disponibile și va comunica Clientului, dacă este cazul, indisponibilitatea anumitor produse din comandă.

Contractul de vânzare se consideră a fi încheiat la data la care Vânzătorul îi confirmă Clientului că va realiza livrarea produselor.

Clientul are obligația de a verifica faptul că produsele, datele sale de contact și adresa de livrare corespund adevărului, înainte de plasarea comenzii.

  1. MODALITATEA DE PLATĂ

Clientul are la dispoziție ca mijloc de achiziție al produselor plata cu cardul, pe site, la plasarea comenzii, prin procesatorul de plăți eBTpay.

Suma plătită va fi virată de furnizorul de servicii de procesare de plăți eBTpay în contul Vânzătorului.

Suma de plată pentru comandă va fi retrasă de pe cardul Clientului în momentul validării plății de către procesatorul de plăți.

Termenul de livrare a produselor comandate va începe să curgă doar de la momentul confirmării plății efectuate online cu cardul. Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează suma pentru Client poate fi diferită de la o bancă la alta și de la o comandă la alta și nu poate fi controlat de către Vânzător.

Vânzătorul are dreptul de a suspenda sau anula toate comenzile ori livrările în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare, fără nicio despăgubire sau notificare a Clientului.

Tranzacția bancară va fi realizată într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități și procesatorul de plăți se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online. Niciuna din informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Vânzătorului.

Factura pentru fiecare comandă în parte va însoți produsele livrate.

  1. LIVRAREA PRODUSELOR
  • Livrarea teritorială – Unde livrăm

www.societyrevolution.ro poate fi accesat din întreaga lume, însă la acest moment Vânzătorul livrează produsele de pe site doar pe teritoriul României.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, potrivit voinței sale exclusive, furnizarea oricărui produs ori număr de produse oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții.

  • Modalitatea de livrare, zilele și orele de livrare

Vânzătorul va livra produsele prin curierat rapid, modalitatea de livrare disponibilă pentru fiecare produs fiind specificată pe site, în dreptul produsului respectiv.

Livrările se vor efectua în funcție de programul serviciilor de curierat, în intervalul de lucru al firmei de curierat, intervalul estimat fiind 9:00 – 17:00, în zilele lucrătoare.

Livrarea expedierii se face într-un termen de minim o zi și maxim de 3 zile lucrătoare, excepție făcând localitățile cu zile fixe de vizitare. În acest caz, termenul de livrare va fi comunicat prin contactarea Clientului de către un reprezentant al Society Revolution. Termenii de livrare nu includ sărbătorile legale, cazul de forță majoră și cazul fortuit.

  • Taxa de livrare

Taxa de livrare se calculează astfel:

– pentru comenzile care conțin un singur produs, taxa de livrare este de 15 lei, indiferent de metoda de plată aleasă;

– pentru comenzile care conțin 2 sau mai multe produse diferite sau de același tip, livrarea este gratuită, indiferent de metoda de plată aleasă.

  • Timpul de livrare

Timpul de livrare este de aproximativ 2-3 zile lucrătoare în cazul livrării prin curierat rapid, calculate din ziua următoare plasării comenzii, dar acest timp de livrare poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și de încărcarea societății care asigură livrarea produselor.

Ca urmare, termenul poate fi extins până la 14 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.

Totodată, Vânzătorul își rezervă dreptul de a prelungi timpul de livrare peste 14 zile lucrătoare, cu obligația de a anunța Clientul despre aceasta.

  1. ANULAREA COMENZII ȘI RETURUL PRODUSELOR
  • Anularea comenzii de către Vânzător

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către Cumpărător, fără nicio notificare și fără ca Cumpărătorul să poată pretinde daune-interese, în următoarele cazuri:

  1. Banca emitentă a cardului Cumpărătorului nu acceptă tranzacția, în cazul plății online;
  2. Tranzacția este invalidată de către procesatorul de plăți, în cazul plății online;
  3. Datele furnizate de către Client pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
  4. Comenzile cu plata la livrare nu au putut fi livrate, întrucât Clientul nu a fost prezent la adresa indicată sau nu a putut fi contactat de firma de curierat.

În cazul în care Clientul nu a fost prezent la adresa indicată sau nu a putut fi contactat de firma de curierat, Vânzătorul nu are obligația de a retrimite produsul sau de a stabili o altă dată de livrare.

  • Returul produselor

Clientul se poate retrage din contract și poate returna produsele primite într-un termen de maxim 14 zile calendaristice.

Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data la care Clientul a primit, personal sau printr-un reprezentant, produsele comandate.

Dacă Clientul a comandat, printr-o singură comandă, mai multe produse, iar acestea au fost livrate separat, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data la care Clientul a primit ultimul produs din comandă.

Procedura de retragere, termenele și costurile sunt următoarele:

  1. Clientul completează Formularul de retragere disponibil în format PDF aici, sau online la adresa https://societyrevolution.ro/procedura-de-retragere/ pe în maxim 14 zile calendaristice de la data la care a primit produsele;
  2. Clientul transmite Formularul de retragere completat, fără nicio omisiune, către Vânzător, la adresa de e-mail: [email protected].
  3. Vânzătorul îi confirmă Clientului, pe adresa de e-mail furnizată de Client, primirea Formularului de retragere;
  4. Clientul returnează produsele către Vânzător, pe adresa comunicată de Vânzător, în cel mai scurt timp de la transmiterea Formularului de retragere, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a transmis Formularul de retragere.

Dacă Clientul depășește termenul de 14 zile de la data transmiterii formularului pentru a returna produsele, returul nu mai este valabil și Vânzătorul are dreptul legal de a refuza primirea produselor.

  1. Clientul poate returna produsele prin curierat rapid. Clientul va suporta toate costurile pentru returul produselor.
  2. Vânzătorul îi restituie Clientului întregul preț plătit pentru produse + costurile de livrare de la Vânzător către Client (nu și costurile de retur!), în contul bancar indicat de Client în Formularul de retragere, în termen de cel mult 14 zile calendaristice, calculate de la data la care Vânzătorul a primit produsele returnate de Client.

Situația produselor deteriorate sau fără toate piesele componente ori fără toate accesoriile

Dacă produsele returnate sunt deteriorate sau lipsesc una sau mai multe din piesele componente sau din accesoriile produsului, Vânzătorul va informa Clientul în acest sens, iar Clientului i se va restitui doar o parte din preț, proporțional cu pierderea de valoare a produsului.

  1. GARANȚII LEGALE

Clientul are dreptul la garanție legală în temeiul dispozițiilor Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate.

Vânzătorul este răspunzător faţă de Client pentru lipsa conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Astfel, Clientul are obligația de a verifica produsele la livrare, iar acceptarea livrării fără obiecțiuni constituie o recunoaștere că produsele sunt conforme.

În cazul lipsei conformităţii, Clientul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin înlocuire, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.

Clientul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului doar în următoarele cazuri:

  1. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
  2. dacă Vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă.

Vânzătorul nu oferă nicio altă garanție comercială și niciun certificat de garanție nu este emis pentru niciun produs, cu excepția celor unde această garanție comercială este în mod expres menționată în dreptul produsului respectiv și produsul este însoțit, la livrare, de certificatul de garanție comercială, emis de producător.

  1. DURATA CONTRACTULUI

Contractul este încheiat pentru o singură comandă și pentru o singură livrare. Toate comenzile viitoare presupun acceptarea din nou a Termenilor și Condițiilor, în forma în vigoare la data plasării comenzii.

  1. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR

Pentru orice reclamații, Clientul trebuie să se adreseze Vânzătorului, în scris, la adresa de e-mail: [email protected], cu indicarea numelui, prenumelui, domiciliului și a datelor de contact (e-mail, număr de telefon), precum și cu descrierea problemei întâmpinate.

Reclamațiile vor fi soluționate în termen de cel mult 30 de zile de la primirea acestora, iar Clientul va fi înștiințat despre poziția și măsurile luate de Vânzător la adresa de e-mail sau numărul de telefon indicate în reclamație.

Clientul are de asemenea dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel. consumatorului: 021/9551.

  1. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Vânzătorul va procesa datele cu caracter personal ale Clientului în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, cunoscut și sub numele de GDPR, potrivit Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă aici.

Datele solicitate sunt necesare pentru preluarea și executarea comenzii, așadar pentru formarea și executarea unui contract la care Clientul este parte, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulamentul (UE) 2016/679 și pentru a emite factura fiscală, așadar pentru îndeplinirea unei obligații legale, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulamentul (UE) 2016/679.

Refuzul furnizării datelor solicitate de Vânzător duce la imposibilitatea plasării și livrării comenzii, așadar furnizarea datelor este obligatorie dacă Clientul dorește livrarea produselor.

  1. SIGURANȚA DATELOR

Vânzătorul are obligația de a implementa sisteme care să asigure securitatea datelor introduse, fiind responsabil față de Client pentru divulgările sau prelucrările neautorizate, în limita prejudiciului suferit de Client.

În cazul plății pe site, tranzacția bancară va fi realizată într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități și acesta se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online.

Niciuna din informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Vânzătorului.

  1. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

Vânzătorul nu este responsabil pentru neexecutarea obligațiilor sale în caz de forță majoră și caz fortuit, astfel cum sunt ele definite de Codul civil.

Cu titlul de exemplu, Vânzătorul nu este responsabil de neexecutarea livrărilor în caz de epidemii, incluzând aici situația instituirii de măsuri care fac imposibilă sau dificilă executarea livrărilor pe toată durata pandemiei cauzată de virusul SARS-CoV-2, inundații, cutremure, ori chiar accident și survenirea unei boli care împiedică personalul Vânzătorului ori al firmei de curierat să realizeze livrările.

În acest caz, Vânzătorul îl va notifica pe Client în termen de 10 zile calendaristice de la data intervenirii cazului de forță majoră.

  1. LIMBA ȘI LEGEA APLICABILĂ CONTRACTULUI

Prezentul contract este încheiat în limba română și se supune dispozițiilor legii române.

  1. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

În caz de litigii privind formarea și executarea prezentului contract, soluționarea acestora este de competența instanțelor române, potrivit dispozițiilor Codului de procedură civilă.